ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ

Ξεκίνησα να ζωγραφίζω από μικρή ηλικία. Ο πατέρας μου ήθελε να γίνω οδοντίατρος, επειδή εκείνος ήταν οδοντοτεχνίτης. Η μητέρα μου ήθελε να γίνω κομμώτρια, επειδή η τέχνη είχε χρήμα. Εγώ...δεν ήξερα τι ήθελα να γίνω και τώρα που ξέρω είναι αργά... Όμως μου άρεσε και μου αρέσει να ζωγραφίζω. Αντέγραφα σε ότι χαρτί έβρισκα, χαρακτήρες κόμικς από τα εφηβικά περιοδικά Μανίνα και Κατερίνα που κυκλοφορούσαν τη δεκαετία του '60 κάθε βδομάδα και δεν έχανα τεύχος. Μετά από λίγα χρόνια, αφού επιδόθηκα στο σκίτσο κι εκπαιδεύτηκα αρκετά, ξεκίνησα με την ελαιογραφία, αδέξια στην αρχή, αλλά με πείσμα. Αγόρασα βιβλία που δίδασκαν την ανάμειξη χρωμάτων και τη φωτοσκίαση και πειραματίστηκα, αλλά δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να δημιουργήσω ικανοποιητικά (για μένα) πράγματα. Αργότερα ασχολήθηκα με το ξηροπαστέλ, τη χρωματιστή κιμωλία. Μου άρεσε σαν υλικό κι έφτιαξα αρκετά έργα, κυρίως πορτραίτα. Τώρα τελευταία με την επανασύνδεση μου με μια φίλη απ' τα παλιά, η οποία ζωγραφίζει με νερομπογιές, ξύπνησε μέσα μου η ανάγκη να πειραματιστώ και μ' αυτό το υλικό. Βρήκα ότι τα κατάφερα και σ' αυτό. Γενικά, απ' ότι ίσως καταλάβατε, είμαι αυτοδίδακτη και μου αρέσει...

6 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν πολύ αυτά που κάνεις. `Εχουμε πολλά κοινά. Από την αγάπη μας για τη ζωγραφική μέχρι την κοινή μας πατρίδα. Θα τα λέμε πιο πολύ από Σεπτέμβριο γιατί ακόμα κάνω διακοπές στη σάμο κι απέχω από υπολογιστές μ' εξαίρεση το σημερινό. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. - Χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω , τα δείγματα των έργων σου είναι υπέροχα , καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή Έφη καλημέρα,
    χαίρομαι που σου άρεσε το έργο μου (08) στο διαγωνισμό της Μαριέλας και αυτό στάθηκε αφορμή για να δω το blog σου! Κρίμα που ακυρώθηκε το έργο σου! Πραγματικά εξαιρετικό! Είμαι κι εγώ αυτοδίδακτη στη ζωγραφική και όπως διάβαζα το βιογραφικό σου ήταν σαν να διάβαζα το δικό μου! Τελικά οι γονείς πόσα λάθη κάνουν άθελά τους..
    Ελπίζω να σε δω στο καινούριο μου blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώ Κατερίνα! Χωρίς να θέλω να υποτιμίσω κανέναν καλλιτέχνη, πιστεύω ότι οι αυτοδίδακτοι δίνουν πραγματικά ψυχή στο αντικείμενο που πραγματεύονται! Θα τα ξαναπούμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή